lördag 25 januari 2014

Aktiv lördag med bland annat kalas och bio

En aktiv lördag som började med ett härligt gympapass på Friskis o Svettis, en bra start på helgen!
Jag har de senaste 3 veckor varit väldigt flitig med min träning och gått på 3-4 pass per vecka, känner mig mycket piggare och har mer ork till annat.


I eftermiddags var vi och gratulerade Kevins flickvän Sanna som fyller 19 år idag.

Efter att sett trailer på filmen wolf of wall street när vi var på bio senast bestämde vi oss för att gå och se den i dag. 

Filmen bygger på en sann berättelse om Jordan Belfort som startade företaget Stratton Oakmont och bedrev falsk aktiehandel.
Huvudroll spelas av Leonardo DiCaprio. Trots att filmen var tre timmar lång märktes det inte alls, det hände något hela tiden. I mitt tycke en bra och sevärd film!

Här kommer en trailer på filmen från YouTube:




Wolf of wall street

Ha det så bra!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen