fredag 1 november 2013

Ledig dag

Vilken härlig känsla att vakna av sig själv utan att bli väckt av väckarklockan. From den här veckan har jag valt att gå ner i arbetstid:-) Jag kände när jag arbetade heltid att det var för mycket och har nu gått tillbaka att arbeta 90%. I mitt nya schema kommer jag att vara ledig varannan fredag och den första inföll i dag.
Nu ska jag njuta av mina lediga fredagar och göra sådant som jag bara känner för just då!

Några ord som passar in är:
Do more 
of what
makes you
happy

Vad händer idag då?

Jo, för mig blir det ett besök på Gekås i Ullared, där jag förhoppningsvis kommer att köpa de flesta julklapparna!

Vi hörs, nu är det dags att köra! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen