fredag 24 maj 2013

Intensiv vecka och utförsäljning av Springhill


Hejsan!

Nu är jag tillbaks igen:-) Vilken intensiv vecka jag har haft.....jag har tyvärr inte hunnit skriva på ett par dagar! Varje kväll har jag kommit hemma runt kl. 22 och då har jag stupat i säng:-(


Zelected By Houze
I går hade jag en trevlig visning av ZBHs fina saker. Det var en månad sedan förra visningen, alltid roligt att träffa nya människor.

SpringhillJag vill rekommendera er om en utförsäljning.
Den här helgen har Springhill utförsäljning i Helsingborg i Jysk fd lokaler på Ängelholmsvägen mittemot Zoegas. I dag körde jag inom på väg till jobb och fyndade. Till min stora förvåning blev allt extra billigt då dem idag hade 50% på de redan låga priserna.
Exempelvis  trosor 5 kr/st och strumpor 2,50 kr/par Topeco boxerkalsonger 25 kr/st.

Fredagsmys
Ikväll har det varit skönt att komma hem i tid och har haft fredagsmys med sambon.
Hos oss blev det ost och kex. Mums!
Glasburkarna är från Zelected By Houze


Önskar er alla en trevlig helg! Glöm inte kika in i helgen då nytt material kommer att visas!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen