lördag 18 maj 2013

Helsingborgs bryggeri firar 2 år och Sverige i hockey final

Hejsan!


Härlig sommarvärme och jag njuter för fullt!

I dag besökte vi Helsingborgs bryggeri och firade deras 2 års dag.
Det var ölprovning och matmarknad med lokala aktörer:-)
Vi köpte ölbiljetter och provade olika ölsorter. 
Jag provade 4 olika av de 15 sorter som bryggeriet har framställt.
Vi träffade på många bekanta......alltid super skoj!!
Här är några av dem. Bilderna är lånad här



Hockey VM

Missa Sveriges hockeymatch mot Finland var inte aktuellt....så vi hamnade på Pitchers i Helsingborg och såg matchen som Sverige tog hem med 3-0! Längtar till finalen mot Schweiz i morgon! Ja, ja hockeynörd är jag för tillfället:-)

God natt!/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen