fredag 12 april 2013

Vad är saker gjorda av?

Hejsan!

Fredag och jag är hemma för att vila efter sjukhusvistelsen och gör så lite som möjligt......svårt för att vara jag!

Vi inom förskolans och skolans värld vet hur viktig dokumentation, utvärdering och uppföljning är.
Det används dagligen i vårt systematiska kvalitetsarbete.

Jag har lite undringar om mina material:
Vad tycker barnen om materialen?
Är de lagom svåra/lätta?
Vad efterfrågar barnen?
Det är roligt att skapa nya material och för att göra dem så bra som möjligt är den bästa utvärderingen barnens.

Vad är saker gjorda av är alltid roligt att veta.
Jag har tillverkat ett material där man ser i olika steg vad saker är gjorda av.
                                     
Materialet består av fyra A4 kort med bilder, texter och pilar som visar de olika stegen.
Korten handlar om ost, bröd, tröja och popcorn.
Vid intresse av materialet mejl mig på malund68@hotmail.com eller lämna din mejl i en kommentar vid materialet.
Så mejlar jag det till dig! Det är givetvis kostnadsfritt!
Önskar alla en skön fredag!/Maria

6 kommentarer:

  1. Hej igen
    Har skrivit till dej om ett annat matrial Och skulle gärna vilja ha ettt till
    Jättefint gjort
    Tack för fin blogg
    Hälsningar Kicki
    kickisbox@tele2.se

    SvaraRadera
  2. Hej Kicki!
    Materialen är skickade till dig! Välkommen åter!
    Vänlig hälsning
    Maria

    SvaraRadera
  3. Hej. Jag skulle gärna vilja ta del av detta materialet och även materialet om sädesslag. Tack! jenny83103@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny!

      Materialet är mejlat till dig!
      Vänlig hälsning
      Maria

      Radera
  4. Hej!
    Har skrivit till dej om ett annat material och skulle gärna vilja ha denna också samt materialet om planeterna. Tack
    parzin17@hotmail.com
    hälsningar/ Parzin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Parzin!
      Materialen är mejlade till dig.
      Vänlig hälsning
      Maria

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen