tisdag 9 april 2013

Montessorimaterial skriva rosa ord med 4 bokstäver


Hejsan!
Jag vill börja med att tacka för den positiva respons som jag får av er via mejl.
Ni får gärna lämna kommentarer här på bloggen också.
Utan er uppmuntran hade jag inte fortsatt med skapandet av materialen.
Det betyder mycket för mig.

Ett nytt material som jag vill dela med mig av är:
Skriva rosa ord med 4 bokstäver.
Nu finns ett material med skriva ord med fyra bokstäver.
Här kan ni läsa om rosa ord med tre bokstäver som är tillverkat tidigare.


















Materialet består av 12 bilder med 4 rutor under varje bild för att skriva vad bilden föreställer. Det finns även en lös lapp med ordet skrivet som man kan klistra på baksidan för självkontroll eller använda på något annat sätt.
MATERIAL BESTÄLLNING:
Vid intresse av materialet mejla mig på malund68@hotmail.com så skickar jag det till dig.

Det är kostnadsfritt!! 
Önskar er en trevlig kväll!/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen