måndag 18 mars 2013

Ytterligare en aktiv vecka med Zelected By Houze visningar

Hejsan!
Måndag igen och en ny vecka med många visningar av ZBH:s fina saker står bla på schemat!
Hade en super trevlig visning ikväll, det är alltid extra roligt när det dyker upp gäster på visningarna som man känner sen innan!

Bilden är lånad hos http://www.zbh.se/

Ang påsksagan om kaninen Sniffe:
Jag vet att ni är många som har laddat ner den.....SUPER ROLIGT!
Vill bara tala om för er att jag idag upptäckte ett fel i texten, det står lila på det åttonde ägget där det ska på orange! Det är uppdaterat i kväll:-) Så nu står det rätt!
Om ni upptäcker några tokigheter med de material som jag har gjort får ni gärna tala om det!
Nu ska jag mejla ut lite material beställningar, sen kallar sängen!
God natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen