måndag 8 augusti 2022

Uppgifter med former

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Semestern är slut och det är dags att komma in i vardagen igen. Självklar kan man fortsätta njuta av sommaren på kvällarna och helgerna. 

Jag har vid ett par tillfällen under semestern påbörjat olika material. När det poppar upp idéer i huvudet gäller det att komma ihåg det, så det har blivit fem påbörjade nya material. Ett av dem är klara och det kommer jag att skriva om idag. 

Materialet består av tre olika uppgifter med former.
Uppgift 1: Klipp ut former med siffror och placera eller klistra på sin plats på klockan.

Uppgift 2: Klipp ut former med bin och placera eller klistra på rätt blomma.
Uppgift 3: Klipp ut formerna och placera eller klistra in på sin plats i schemat efter form och färg.


Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS!!! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är man själv kan ladda ner.

MATERIAL LÄNKEN: Former

Önskar er en trevlig start på veckan! 
Kram
Maria   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen