torsdag 14 juli 2022

Färgpussel

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

I dag har vi haft en mulen och blåsig dag i Bleking. Då badvädret lyste med sin frånvaro blev det lite utflykter i omgivningen. Nu när vi kom tillbaka och det blev för kallt att sitta ute fick datorn åka fram en stund. 

Jag påbörjade ett nytt material i början av veckan och de sista justeringarna är nu klara. I dag delar jag med mig av ett färgpussel.                                  
På första sidan finns ramen till pusslet och på andra sida pusselbitarna som man ska klippa ut.
Alla pusselbitar har fyra halvcirklar med färger. Alla bitar har alltså fyra sidor som ska passa in i pusslet.

Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS!!! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är man själv kan ladda ner.

MATERIAL LÄNKEN: Färgpussel

Önskar er en trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen