lördag 9 juli 2022

Sifferbok 0-9 i A5 format

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Nästa vecka drar vår semester igång och det ska bli så skönt!!
Under semestern blir det nog inte så många uppdateringar här.

Dagens inlägg är om ytterligare ett nytt pedagogiskt material.
Jag har tillverkat en sifferbok där siffrorna 0-9 tränas.
Boken har 12 sidor 

Baksidan och framsidan



 I boken spårar barnen siffrorna och färglägger bilderna.

OBS!!!
För att sidorna ska komma i rätt ordning när materialet skrivs ut så välj följande inställningar vid utskriften:
Dubbelsidigt
Vända längst kortsidan.
Boken blir i A5 format när den är ihopsatt

Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS!!! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är man själv kan ladda ner.

MATERIAL LÄNKEN: Sifferbok 0-9

Ni glömmer väl inte att tipsa om var ni hittar materialet😃/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen