torsdag 18 augusti 2022

Arbetshäfte med färger på svenska och engelska

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Jag ser att fler och fler skolar har startat efter sommarlovet. Hoppas ni har fått en bra start på terminen. Antalet sidvisningar här på bloggen ökar alltid i samband med skolstarten. Kul att ni hittar hit!

Idag ska jag tipsa om ett nytt material som jag har tillverkat.
Det är ett arbetshäfte med färger. Till häftet finns nio arbetsblad med olika uppgifter. Beroende på barnets förkunskaper kan man välja ut de arbetsbladen som passar barnet bäst. 
Materialet finns även på engelska. 


Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS!!! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är man själv kan ladda ner.

MATERIAL LÄNKEN: Färgbok

  

Ha det så gott!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen