tisdag 27 december 2022

Arbetsblad programmering

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

God fortsättning, hoppas er jul har varit fin! Hos oss har den varit lugn och skön. Vi saknade dock vår äldsta son som firat julen i Bollnäs hos sin svärföräldrar. 

Nu till något helt annat, ett nytt pedagogiskt material. Jag delar med mig av det kostnadsfritt.
Framöver kommer en del av mina material att kosta en liten peng.
Materialet som jag skapat nu är arbetsblad med programmering.
Med hjälp av pilarna ska man visa vägen från figuren till föremålet eller platsen.
Materialet består av fem arbetsblad. Pilarna klipps ut och läggs eller klistras i de tomma rutorna.

Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.
Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner!

Material LÄNKEN: Arbetsblad programmering
 
Nu ska vi i väg och gratulera vår yngsta son som fyller 27 år idag.
Jag önskar er fina mellandagar. 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen