torsdag 8 augusti 2019

Skolmagi en sida med underbara pedagogiska material

Efter att ha haft några semesterdagar är det nu dags att köra igång höstterminen 2019, är ni redo och taggade? Nästa vecka kommer alla nya inskolningar och alla mina kollegor är tillbaka.

Jag har gått med hos Skolmagi där många fantastisk pedagoger delar med och säljer sina egen tillverkade material. Där har jag en sida där ni kommer att hitta mina material, i skrivande stund har jag inte hunnit lägga in något.

Hos Skolmagi hittar ni material inom mååååånga olika ämnen, det är bara att leta under produkter för att hitta det man är utefter. Tack alla duktiga pedagoger som delar med sig av sina fina material!

Nu är det dags för mig att köra till jobbet.
Önskar er alla en fin dag!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen