torsdag 26 april 2018

Gott från Cloetta

Det här inlägget är ett samarbete med CloettaJag ingår i deras bloggnätverk och får prova nya produkter innan de kommer ut i butikerna. Idag kommer jag att skriva om några av godsakerna som var med i den senaste leveransen.
Sportlunch orange: En ny god chokladbar är här. Den har en lagom mix av seg kakaonougat, choklad och är täckt med rostad mandel och mjölkchoklad! 
Sportlunch almond: Som ni hör på namnet har den nya sportlunchen en smak av apelsin. Kombinationen av choklad, krispigt rån och apelsin är väldigt god. Varför inte ta en efter ett träningspass.
Ahlgrens bilar Lakritskombi: Nu utökar Ahlgrens sitt stall med bilar ytterligare. De nya bilarna har en mjukt fjädrande lakritsskumbotten med en kaross på toppen i tre härliga smaker; cola, citron och hallon. Jag måste säga att originalet faller mig bäst i smak.
Ahlgrens bilar Lakritskombi finns i butikerna från vecka 19, men redan från den 19 mars hittar du den nya modellen hos Coop.
Läkerol DentalFresh Watermelon Mint: Läkerol Dentafresh innehåller xylitol som rekommenderas av Svenska tandläkareförbundet och är därför bra för att stoppa syreattackerna på tänderna efter måltider och är förebyggande mot karies. Man känner sig så fräsch i munnen efter att tuggat på en tablett, den nya smaken vattenmelon och mint var så god att jag ville äta upp allt på en gång.

Produkterna kommer att finnas tillgängliga i de flesta butiker från vecka 19.

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.
Bilderna:Mina egna

Ha det så bra!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen