fredag 30 mars 2018

Campadre påskkampanj 10% rabatt och fri frakt

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK till Campadre.

Hoppas ni har haft en skön långfredag🐣 Min har varit lugn och skön med träning och avkoppling. 
Jag tittar in på bloggen för att tipsa er om att Campadre just nu har 10% rabatt och fri frakt när man anger HAPPYEASTER i kassan. Några av de aktuella kampanjerna är fina smycken från Edblad (se bild ovan), parfymer, kläder från bland annat FilippaK, Ilse Jacobsen och Odd Molly. 
Jag ska in och beställa lite ny parfymer och ev något snyggt från Edblad, jag gillar deras ringar! Klicka HÄR för att komma till Campadre!!

Jag önskar er alla en fortsatt bra Påskhelg!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen