söndag 3 september 2017

En underbar dag full av skapande i betong med Susanne, Conny och Katarina. Susanne har boutique nytt och nött, Conny är hennes man och Katarina har Syster Betong.  

Här håller jag och min syster Lotta på att gjuta varsitt fat av rabarberblad.
Under 3,5 timmar fick vi lära oss att gjuta vackra betongföremål och man hinner skapa mycket! Jag skapade en massa saker som ska få pryda vår trädgård.





Det har varit en underbar dag full av skapande i betong med positiva och kreativa människor!

På onsdag ska vi samlas igen för avformning och efterbehandling av våra saker, det ser jag fram emot! Jag lovar att ni kommer att få se slutresultatet.

Hej svejs!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen