fredag 19 juli 2013

Tjejkväll

Hejsan!

I går körde vi hem igen efter vår minisemester i Hjo! Alltid skönt att komma hem=))
Tyvärr möttes jag av en överfull tvättkorg då sonen som är matros hade kommit hem från sitt pass på sjön, så det var bara att sätta igång och tvätta:-(


Jag var även bjuden på tjejkväll i går. Det blev en mysig kväll med mycket prat och glada skratt! 
Vi bjöds på en massa gott:
aptitretare, grillat med sallad och vitlöksbröd samt glass med varma björnbär till MUMS!
Välkomstdrink, vin och likör! 
 (Jag har varit lite seg idag).Tack Bente för en kanon trevlig kväll!! Tack även till Inger och Marina!

Det var allt för mig idag....nu blir det snart sängen fast det är fredag och semester!
GOD NATT! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen