lördag 27 november 2021

JULSAGA: Tomten som blev av med sin julbock

Ett av de material som laddats ner mest här på bloggen är min julsaga om tomten som blev av med sin julbock. Jag hittade på sagan redan 2013! Nu har jag uppdaterat bilderna på den och ni laddar ner den gratis på min sida hos SKOLMAGI.
Sagan handlar om tomten som blivit av med sin julbock. När man läser sagan sjunger man sånger som har anknytning till texten. 
Sångerna är gulmarkerade i texten.
Bilderna har jag numrerat så att det är lättare att hitta rätt bild till texten som också är numrerad. 

Hoppas att saga kommer till användning fastän den har några år på nacken.

Passar på att önska er en härlig första advent i morgon!
Kram Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen