torsdag 27 september 2018

Pyssling Raus förskola 5 år

Jag har skapat ett instagram konto, där jag kommer att ge tips på pedagogiska material och aktiviteter för förskolebarn. På instagram heter sidan malund68pedagoginspo, följ mig gärna där!
-----------------------------------------------------------------------------------

I dag firade vi 5 år på jobb med stor fest på vår fina gård. Alla hade hjälpts åt att dekorera gården. 
Vi hade olika aktiviteter under eftermiddagen. Alla barn som ville erbjöds ansiktsmålning.
Vi fick se ett olika trolleri trix av vår fina trollkvinnan Ammi.
Den största aktiviteten för dagen var en stor sångsamling tillsammans med barn, föräldrar och pedagoger. Under den fick vi besök av Pippi Långstrump och Prussiluskan.

Alla bjöds på god tårta.

Som ni nog förstår så behöver min gamla kropp vila efter en intensivdag.
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen