onsdag 24 februari 2016

Gratis mallar till påskpyssel

I år ligger påsken tidigt och den är redan om en månad, därför tänkte jag tipsa om lite sidor där man kan hämta mallar som är användbara till påskpysslet.

De här äggen i olika storlekar hittar ni hos Activity VillageFör att komma direkt till inlägget om äggen så klicka HÄR.


Hos MeinLilaPark finns fina mönstrade ägg i olika storlekar att skriva ut. På den här fantastiska sidan finns många andra saker som kan användas till pyssel för gratis nerladdning.
Äggen hittar ni HÄR.


Den här fina mallen på en hare finns hos 
patternuniverse, på deras sida finns en mängd med mallar/bilder att hämta. Haren hittar ni HÄR.

Jag kommer att tipsa om mer påskpyssel snart igen! Om ni vill få mer inspiration på påskpyssel kan ni följa min anslagstavla påskpyssel-easter på pinterest.

Alla bilder är lånade på respektive sida!

Vi hörs igen!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen