torsdag 3 april 2014

Påsksaga för förskolebarn: Påskharen Sniffe

Påsken närmar sig med stora steg och i dag har vi planerat vår kommande påskfest som bland annat ska bestå av olika stationer.
En ut av aktiviteterna kommer att innehålla min påsksaga som jag hittade på förra året och som även blev mitt första inlägg här hos blogspot!

I fjol hade Sniffe lämnat en korg med något gott och ett brev till barnen på förskolan, där han uppmanade alla att var rädda om varandra och att ge varandra en påskkram.

Sagan handlar om påskharen Sniffe som är duktig på att sniffa, den innehåller 
bland annat tio olika färger, lägesord (på, i, under o dyl) och räkning (första, andra, tredje osv.)

En uppdatering av sagan kan ni läsa om via länken nedan:
Material Länken: Haren Sniffe
Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner!              
Nu håller jag helg, i morgon är det min lediga fredag! Jippi!/Maria

6 kommentarer:

  1. Jag kan inte ladda ner haren Sniffe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Mejla mig på malund68@hotmail.com så mejlar jag sagan till dig.

      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  2. Hej,
    Jag kan dessvärre inte heller ladda ner Sniffesagan. :'( 😔
    Var hittar jag länken till den? Jag får enbart fram bilderna.
    Tacksam för hjälp! ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Sagan finns att hämta i min butik hos Skolmagi:
      https://www.skolmagi.nu/produkt/pasksaga-for-barn-om-paskharen-sniffe/
      Vänliga Hälsningar
      Maria

      Radera
  3. Hej

    kan du mejla till mig också länken till sagan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Sagan finns att hämta i min butik hos Skolmagi:
      https://www.skolmagi.nu/produkt/pasksaga-for-barn-om-paskharen-sniffe/
      Vänliga Hälsningar
      Maria

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen