lördag 23 oktober 2021

Arbetsblad halloween

Nästa vecka är det halloween och jag pyntar lite här hemma med skelett, pumpor och spindlar. Den senaste åren har jag även skapat pedagogiska material med halloween tema. I år har jag tillverkat halloween arbetsblad som jag nu ska dela med mig av till er.
Materialet består av fem arbetsblad med olika uppgifter. Det är enklare uppgifter med siffror,  former och matchning.
                           
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.
                               

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.




Material LÄNKEN: Halloween arbetsblad
Hoppas materialet kommer till nytta.

I morgon blir det en tur till skogen, där vi ska gilla och umgås med kollegor till mig. Ser fram emot en härlig höstdag!

Trevlig kväll!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen