tisdag 13 december 2016

Gratis material till förskolebarn: Hitta andra halvan av Babblarna

Hoppas ni har haft en bra luciadag och ev fått sett och hört luciatåg. På jobb hade vi det årliga lussefirandet med luciatåg och julbasar, det är väldigt uppskattat av barnen med familjer, för oss pedagoger innebär det mycket jobb och en väldigt intensiv dag. Samtidigt som det är en trevlig tillställning så är man helt slut, för min del har det blivit soffhäng sedan jag kom hem. 

Nu till något helt annat:
jag har gjort ett nytt småbarnsmaterial med de populära Babblarna. Övningen är enkel och går ut på att hitta andra halvan av Babblarna. 
Materialet består av ett ark med 6 fasta bilder på babblarna och med deras namn och av 6 lösa bilder på Babblarnas andra halva.
Gör så här:
Behåll arket med namnen och halva bilden helt och klipp ut bilderna utan text eller tvärtom ifall ni vill det.

Vid intresse av materialet: 
Mejla mig på malund68@hotmail.com
Skriv vilket material det gäller.

    
Nu ska jag kurera förkylningen som försöker inta min kropp, trevlig kväll!/Maria

19 kommentarer:

  1. Hej. Skulle vilja ladda ner ditt material om att hitta andra halvan till babblarna. Men måste ladda hem det via dropbox. Där har jag inget konto och vill inte skaffa heller för detta är till mitt jobb som jag ska använda mig av detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller så mejlar jag det till dig.

      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  2. hej!jag skulle gärna vilja ha matrialet där babblarna är i två delar så ska man sen para ihop dem :) min mejl maria.bohm@skola.karlskrona.se
    Mvh Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller, så skickar jag det till dig.
      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  3. hej!jag skulle gärna vilja ha matrialet där babblarna är i två delar så ska man sen para ihop dem :) min mailar: farahmoradi@hotmail.com







    Mvh Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller, så skickar jag det till dig.
      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  4. Kan gärna ta materialet samt om du har mer material inom babblarna 😊 mvh Sebastian

    Sebastian.Jonasson@utb.Hofors.se

    SvaraRadera
  5. Hej!! Skulle vilja ha de material du har med babblarna. Ni kan maila mig på huddunge@hotmail.com

    Mvh Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Mejla mig på malund68@hotmail.com så mejlar jag det till dig.

      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  6. hej! Varför kan man inte ladda ner babblarmaterialet direkt som tidigare material? Krångligt för alla. Skulle vilja ha hitta andra halvan av babblarna. Ditt material är verkligen jättebra och använder mig av det ofta på förskolan. Tusen tack!Henrietta
    lindgrenhenrietta@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Henrietta!

      Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller så mejlar jag det till dig.

      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  7. Jag vill gärna ha materialet, babblarna delat i två. Kan du mejla den till mig nacira.lahmar@forskola.Göteborg.se. Tack så mycket att du delar med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller så mejlar jag det till dig.

      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  8. Hej vad fint du gjort! Jag vill gärna ha materialet ”hitta andra halvan” du får gärna mala det till mig på fanny.larsson@bastad.se Tack så mycket för att du delar med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller så mejlar jag det till dig.

      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  9. Hej!
    Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller.
    Vänliga hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  10. Mejla mig på verica.filipovic@edu.lidkoping.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Mejla mig på malund68@hotmail.com.
      Skriv vilket material det gäller så skickar jag det till dig. Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  11. hej skulle gärna vilja ha material ifrån babblarna Landres23@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen