söndag 15 oktober 2017

Höstsånger för barn

Nu är jag hemma igen efter en härlig, avkopplande och solig semester på Kos. Batterierna är laddade och imorgon är det dags att börja jobba igen. Nu sitter jag här och letar inspiration till förskolan och kommer idag att tipsa er om en blogg med gratis material.

Letar ni också som mig efter nya höst sånger och aktiviteter till barnen på förskolan och skolan? Då vill jag tipsa er om bloggen Lanclin, där Linnea som driver den har gjort en materialbank. I den tipsar hon om material med djur, natur, miljö och delar med sig av sina egna material. 
Här har jag skrivit ut höst sångerna och påbörjat att klippa och klistra ihop korten. Vill ni också använda dem så hittar ni Linneas gratis material HÄR.

Önskar er en härlig avslutning på veckan!/
Maria

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen