lördag 3 oktober 2020

Gratis Halloween matematik 0-10 med tvättklämmor

Hoppas ni har haft en bra lördag. Min har bland annat bestått av träning, tillverkning av ny ingefärsshot och skapande av nytt pedagogiskt material.

Jag fortsätter med Halloweentema på mina material som jag tillverkar just nu. Det jag delar med mig av idag är en matematikövning där man ska räkna föremålen på korten och sätta en tvättklämma vid rätt siffra.
Materialet består av elva kort med bilder och siffror på. 
Siffrorna och antalen 0-10 tränas i aktiviteten.

Vid intresse av materialet:  
Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara.

Material LÄNKEN: Halloween matematik 0-10 

Snart ska jag köra och hämta mannen som är på Oktoberfest. Önskar er en God Natt!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen