söndag 25 oktober 2020

Fina höstdekorationer och dukning

Vilken fin höst vi har och har haft här i Skåne. Den senaste veckan har trädens färger börjat skifta väldigt mycket. Jag älskar höstens varma och fina färger och tar gärna in dem i inredningen under hösten. Kuddarna i soffan får bland annat kuddfodral med höstfärger.

I fredags hade jag och min kollegor AW här hemma hos mig. Självklart dukades bordet i höstens färger och jag dekorerade ett litet ljusfat med pumpor och små kottar. Vi hade en mycket kul kväll, jag ordnade quiz och lekar. 

Även utomhus dekoreras det. Mitt betongfat som jag gjutit efter ett rabarberblad har blivit ett höstfat med mossa och pumpa. Krukorna har fått nya blommor och vårt japanska körsbärsträd lyser upp trädgården med de fina höstlöven.

Önskar er alla en bra fortsättning på hösten.
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen