torsdag 1 oktober 2020

Gratis pedagogiskt material: Pumpapussel 0-10

Hösten är här fastän vi i Skåne har temperaturer upp mot 20 grader. Kvällarna blir kyligare fortare och det är mysigt att tända ljus och krypa upp i soffan. Vi börjar även närma oss Halloween och jag har tillverkat ett nytt material med pumpor. 

Det är ett enklare matematikmaterial med 2-bitars pussel. Övningen går ut på räkna antalet pumpor och bygga ihop bitarna med respektive bit med siffror. 

Materialet består av 11 stycken 2 bitars pussel.

Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara.

Material Länken: Pumpapussel 0-10

Ha det så bra! 
Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Hej jag undrar i vilket/vilka program du gör dirt pedagogiska material? Mvh Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma!
      Jag gör alla mina mallar i power point eller word.
      Mvh
      Maria

      Radera
    2. Hej. Åh önskar jag kunde lära mig det. De är inte så att du tänkt göra en film på hur du gör ? Dum fråga men frågan är ju fri :) mvh Emma

      Radera
    3. Hej Emma!
      Jag har tidigare funderat på det men det har inte blivit av. Ska fundera på det.
      Skriv din mejladress så kan jag försöka beskriva lite hur jag gör.
      Mvh
      Maria

      Radera
    4. Hej okej då vet jag. Tack för svar :) här kommer min mailadrrss emma.karlsson1080@gmail.com

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen