tisdag 3 oktober 2017

Gratis Montessorimaterial till förskola: ekollon med siffror

Jag ser att efterfrågan på material med hösttema är stort nu och tycker att det är roligt att så många är intresserade av mitt matematik material med ekorrar och ekollon
Här kommer ett liknade med enbart numrerade ekollon som man ska para ihop med antalet ekollon som siffran visar.
Materialet består av numrerade ekollon. Jag har valt att göra två uppsättningar av materialet, ett som är färgkodat efter Montessoris lilla pärltrappa och ett med svarta siffror. Välj själv vilka sidor ni vill skriva.


Vid intresse av materialet: 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner!

Länken: Ekollon med siffror


Nu ska den här trötta kroppen krypa ner i sängen!
God Natt!/
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen