torsdag 5 oktober 2017

Gratis material till förskola: Färglägg höstlöv och former

Vilket ruskigt höstväder vi hade här i södra Sverige igår med ösregn och storm i vindbyarna. Sådana dagar skulle jag gärna vilja krypa ner i soffan med en bra bok eller en film.

Apropå höst så har jag skapat två arbetsblad med hösttema.
           
 Ett med träd och ett med löv.
Det ena är ett träd där man ska färglägga former i olika färger.
Det andra är löv med siffror som ska färgläggas i olika färger.

Vid intresse av materialet: 

Klicka på länken nedan för att ladda ner materialet.
Länken: Arbetsblad hösttema

Ha ett bra slut på veckan!
Kram Maria

8 kommentarer:

  1. Jag tar gärna del av ditt fantastiska material!
    mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Materialet laddar du själv ner via länken i inlägget.

    Vänliga hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Maria,
    Jag skulle vilja ladda ner höstlov och former. Länken fungerar inte.
    Tack.
    Med vänlig hälsning,
    Lixia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lixia!
      Materialet laddar du ner gratis på min sida hos Skolmagi:
      https://www.skolmagi.nu/product/arbetsblad-med-hosttema/
      vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
    2. Hej Maria!
      Jag skulle gärna använda ditt material i min förskolagrupp, men länken fungerar inte :(

      Radera
    3. Hej! Klicka på orden Arbetsblad hösttema så står efter LÄNKEN då kommer du till materialet.

      Radera
  4. tusen tack för ditt arbetsmaterial!!! jag är så tacksam!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack för din kommentar.
      Mvh
      Maria

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen