lördag 14 november 2015

Gammal tidning blir en presentpåse

Usch vad tråkigt att vakna upp i morse och höra om det tragiska terrordådet som hänt i Paris, mina tankar går till alla drabbade och anhöriga  

Vilken låååång dag det blev för mig igår........ när eftermiddagen hade inletts på Pysslingdagen 2015 på Stockholmsmässan fick vi reda på att våra flyg från Bromma till Ängelholm blivit inställt. För att få reda på anledningen ringde jag Bromma flygplats, tyvärr fick jag inget svar på den frågan. Än idag vet vi inte anledningen till de inställda flygen. Jag åkte till Stockholm vid halv sju igår morse och kom hem klockan ett i natt, det ordnades en buss som tog oss till Ängelholms flygplats. Chauffören gjorde sitt jobb fantastiskt bra.

Lördagen har bjudit på julinspiration i form av Margretetorps julmarknad mer om den kommer i morgon


Jag inspireras av hantverk i alla former och skapar lite själv, ikväll har jag återbrukat en gammal tidning och handtag från en söndrig påse.
Hur man viker en påse kan ni läsa HÄR.

Fastän det är lördag blir det en tidig kväll för mig!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen