onsdag 15 maj 2013

Shopping


Hejsan!
En intensiv vecka har tagit fart. 

MåndagI augusti öppnar vi en nybyggd förskola och ska flytta från de baracker vi håller till i nu. Till hösten behöver vi fler kollegor. I måndags var jag och några kollegor med och observerade på en gruppintervju.....intressant och lärorikt. Det blev en sen kväll för mig.



Tisdag
Efter min dag på jobb körde jag och en vän till det här stället:
Ja....jag vet det var inte längesen jag var där:-)
Den här gången behövde jag handla saker till den stundande studenten för vår äldsta son!

Jag måste visa fina trädgårdsskyltar (20 kr/st) som jag köpte i Ullared.

Barn skylten är en beställning från en kollega.

Jag fick även handlat mycket fin saker till jobb.
Även gårdagen blev en sen  kväll.

Önskar er alla en bra dag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen