torsdag 15 september 2016

Mer från Cloetta: Malaco fudge, toffee, bonbons

Under veckan har vi smakat på fler nyheter som kom med posten från Cloetta!

 Malaco bonbons: Är tugg vänliga kulor med krämig fyllning , den rosa har jordgubbssmak och den vita har caramel smak. Kulorna smakar mycket och är väldigt söta, ett par räcker för att dämpa sockerbehovet!  
 Malaco fudge kommer i en mixad påse med fudge i två lager, den ena i smakerna vanilla choco och den andra i vanilla cappuccino. Jag som inte är jätte förtjust i choco och fick direkt en favorit i cappuccinon. En fudge tillsammans med en kopp kaffe är super gott.
Mixed toffee, kommer i en påse där varje toffe är inplastad, fräscht enligt mig☺. De har mycket smak och smälter snabbt i munnen.

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna. Bilderna:Mina egna

I paketet från Cloetta kom även två påsar med blandat "lördagsgodis", de påsarna ska mina systersöner få öppna och ge omdöme om i helgen när de ska sova hos oss.

Alla nyheter finns i handeln nästa vecka!

Ha det bäst fina ni!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen