söndag 21 augusti 2016

Är det fortfarande semester??

Oj, det känns som jag fortfarande har semester fastän jag har arbetat i 2½ vecka, mycket beror på att vi passar på att njuta av livet fast vardagen är här, som nu i helgen!! I fredags eftermiddag packade vi husvagnen och körde till Simrishamn där vi tillbringade en underbar helg tillsammans med våra vänner Ursula och Dennis.
Det känns som om jag har laddat batterierna extra mycket under den här helgen☺♥ 
Vi bodde på Tobisviksvcamping med fantastisk utsikt över Östersjön, en trevlig camping som vi säkert kommer att besöka igen!
Under lördagen promenerade vi in till centrala Simrishamn och strosade runt som många andra i ett soligt och varmt centrum. En butik som jag måste nämna är Apotekarns som är en inredningsbutik med en medelhavskänsla i inredning och trädgård.

Tyvärr var där inga lediga bord till oss för att fika inne på deras fina innergård. 
De fina sakerna säljer de även via en webbutik som ni hittar HÄR.
Nu ska jag leta upp deras sidor på 
facebook och Instagram!


Ha det så gott och ta tillvara på er tid!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen