tisdag 10 november 2015

Gratis sykort till barn

Man har olika minnen från sin barndom, ett som jag kom att tänka på var när jag gick i lekskolan (som det hette då). Vi fick sy på sykort och det var något som jag gillade. Idag minns jag inte vad vi hade för motiv att sy.
När man syr t
ränas finmotorik, öga-hand koordination och koncentration.
B
arnen på jobb har bland annat sytt siffror och nu tänkte jag tipsa om sidor där man kan ladda ner gratis sykort till barn.


Hos in the playroom finns de här fina sykort till barn för gratis nerladdning.
 
Hos Minieco finns de här korten för nerladdning.
Hos Wild Olive finns sykort med väder att hämta gratis.


När man har laddat ner och klippt ut korten kan man välja att antingen laminera korten eller klistra de på ett kartong ark innan man gör hål med tex en syl.

Alla bilder är lånade på pinterest!
Ha en skön tisdag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen