fredag 6 mars 2015

Mellofeber i Helsingborg

Fastän det är min lediga fredag så är det först nu jag har haft tid att sätta mig framför datorn.

Vi har haft övernattande gäster (Isak och Lowe) som skulle levereras till sin skola i tid i morse, så här blev det ingen sovmorgon. Vilket passar en morgonmänniska som mig!

Dagen har avlösts med diverse aktiviteter såsom städning, shopping och träning.

I morgon är det andra chansen i melodifestivalen på Helsingborgs arena så hela stan har fått mellofeber, även friskis o svettis:-)
Dagens pass blev ett mellogympa med endast låtar som varit med i melodifestivalen. Jag hade ett leende på läpparna genom hela passet tack vare musiken och de här snygga instruktörerna:

Bilden är lånad här: https://www.facebook.com/hbg.friskissvettis?fref=nf

Det var ett fantastiskt energigivande pass!

Trevlig helg alla fina läsare! Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen