söndag 10 augusti 2014

Nya material på G

Har ni haft en fin helg? Vår inledes med fredagsmys som bestod av kräftor, räkor, ost och kex!
Vi provade färska Turkiska kräftor, de var goda och lagom hårda i skalet.


Jag älskar skaldjur och hade utan problem kunnat äta det dagligen=))

Helgen har gått i en rasande fart och jag har knappt suttit framför datorn, i kväll har jag dock tagit mig tid att göra klart ett material som har legat på vänt hela semestern. Om ni är intresserade så titta in imorgon för att ta del av det!

Det känns inte som min helg är slut än, för i morgon är jag ledig. På mitt nya schema har jag varannan måndag ledig, det är skönt att njuta av en extra dag på helgen.

Glöm inte att titta in imorgon!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen