torsdag 22 maj 2014

Shopping

Hur har ni det i värmen? Börjar sommarkänslorna komma kanske? Jag fick i dag en längtan efter att åka iväg med husvagnen och bara njuta av ledighet.

Sommar och fester medför att man behöver shoppa nya kläder, vi var ju på på bröllop i lördags och då hade jag den här fina klänningen på mig:

Bilden är lånad hon www.bonprix.se
Klänningen är beställd hos Bonprix efter att ha sett reklam på den. Det är alltid svårt med storlekar när man beställer kläder på nätet, jag använde ett måttband och jämförde med deras måttabeller så att jag skulle få rätt storlek. 

Om två veckor tar vår yngsta son studenten och till det har jag köpt en fin och super skön tunika.


Tunikan som är från Design Werk of Sweden köpte jag i söndags på en mässa i Hasslarp, jag gillar verkligen huvan på den!

Medans jag satt här och skrev framför TV:n tittade jag samtidigt på Sverige som spelade en hockey match mot Vitryssland och vann med 3-2, på lördag väntar semifinal mot Ryssland!
Heja Sverige!!/Maria
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen