onsdag 23 december 2020

Årets fina grantomte

I år var jag inbokad på en kurs för att göra en tomte av grane och mossa, men som så mycket annat blev den inställd. Jag har de senaste två åren varit och gjort en hos Maritas blomsterglädje i Höganäs och ville gärna ha en i år också.   
Jag hade tur och hittade en liten men mysig butik där jag kunde beställa en tomte. Det var hos Grejor&Sånt i Billesholm. Jag köpte även en till  min syster som också skulle varit med på kursen. Nedan ser ni båda på bänken i vår trädgård.
Tillsammans med julbelysningen skapar tomten verkligen julstämning där den sitter på bänken. Det är bara snön som saknas.
Gå gärna hos Grejor&Sånt på Facebook för att se mer vad som finns i butiken.
Nedan fick det bli en liten kvällsbild på den fina grantomten.
Lillejul är snart slut och det är dags för mig att krypa ner i sängen, God Natt!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen