söndag 15 december 2019

Julmemory med addition 1-12

Nu har snart halva december gått och nedräkningen till jul och ledighet är väldigt kort. 
Nu har jag ett nytt material med jultema som är färdigt som jag delar med mig av idag.

Det är ett memory med julbilder, under hälften av bilderna finns ett additionstal och under de andra en siffra som motsvarar summan av talen.
Spelet går ut på att hitta paren som hör ihop och den som får flest par vinner. 
Materialet består av 24 kort.
Materialet finns att ladda ner gratis på min sida hos Skolmagi.nu :

Material länken
: Julmemory med addition.


Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara.

I kväll har jag förberett inför morgondagens julfest och luciafirande på jobbet. Håll tummarna för att regnet håller sig borta under vårt luciatåg som vi ska ha utomhus.

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Ingen som ber dig ladda ner nedladdningsbart material. Länka går jättebra. Och ingen som ber dig blogga dagligen etc. Bara dina egna krav bestämmer.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen