torsdag 12 september 2013

TACK!!

TACK alla underbara läsare!

Ni uppmuntrar verkligen mig med era fina ord via mejl och kommentarer här på bloggen!
Det känns härligt att få en så positiv respons på materialen, det sporrar mig att fortsätta ge tips och inspiration!
TACK!


Mia Skäringer


I dag läste jag en gästkrönika av Maria Skäringer där hon beskriver sin son från förskolepersonalens ögon och hur hon vågade visa sig svag!

Hennes berättelse kan läsa här: 
Mias berättelse berörde mig och fick mig att tänka på alla de barnen som inte får hjälp.
Även hur viktigt det är att våga ta hjälp som förälder för att ens barn ska bli sedd för den personen den är och kunna ha en så bra vardag som möjligt.

Ha en trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen