lördag 14 september 2013

höst pyssel


Nu när hösten är på intågande kanske ni tycker om att göra höstpyssel, både hemma och på förskolan? Jag har höst dekorerat både inne och ute här hemma.
På jobbet har det även höstpysslats, vi plockade löv och pressade dem. Vi klippte sen ut löv i papper som vi klistrade fast de pressade löven och ekollon på. Tyvärr har jag inte tagit någon bild på den.

Det finns många sidor som har inspirerande pyssel som passar på hösten, här kommer länkar till
tre av de:
Skapligt Enkelt

I dag var jag ute en sväng i skogen (myggen gillade det) och tittade på när Stellan körde enduro, kameran var med och det blev fotat lite. 



Önskar er alla en trevlig lördag kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen