måndag 9 juli 2018

Sommarläsning från Adlibris till kampanjpris

Innehåller reklamlänk till Adlibris

Gillar ni att läsa under semestern? Jag brukar plöja igenom några böcker under sommarmånaderna och är dålig på att läsa böcker under de övriga månaderna. Under vår vecka i Grekland läste jag två böcker i solstolen och påbörjade en tredje, den här:
Boken Omgiven av idioter som jag läser just nu finns för 54 kr i pocket HÄR.




Jag gillar att läsa biografier och läste Marie Fredrikssons (sångerskan i Roxette) bok "Kärleken till livet" i Grekland. Den finns just nu i pocket hos Adlibris för 51 kr. Även biografin "Älskade terrorist" läste jag:

Hos Adlibris är det just nu stor Rea på både böcker och mängder av andra varor såsom pyssel och leksaker. Ni hittar bland annat följande kampanjer:

  • Ett stor urval av Kokböcker och hälsoböcker finns just nu till kampanj: 2 för endast 99 kr. Priset gäller t.o.m 27 augusti 2018
  • Ljudböcker med 50% rabatt.
  • Vissa böcker ingår i kampanjen 4 för 100 kr, erbjudandet gäller t.o.m 31 juli 2018
  • Ett urval av pocket ingår i kampanjen 4 för 3.
    Man får fri frakt när man beställer för över 149 kr.
    Reklam LÄNKEN

    Nu ska jag in och kolla deras urval av biografier och beställa någon ny bok till min kommande semester i slutet av juli.
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen