söndag 29 april 2018

Campadre = fina varor

Jag har tipsat om Campadre tidigare och måste bara titta in för att skriva om varorna som jag beställde förra helgen och som redan har anlänt.


Till Stellan köpte jag den här härliga badrocken från LORD NELSON, den är såååå mjuk och skön. Just nu kostar den endast 299 kr, passa på kampanjen pågår fortfarande. 
Vi hade ett stekjärn från Jamie Oliver som var väl använt och var det bästa stekjärnet vi haft, så när Campadre hade det på kampanj blev ett nytt inköpt för 279kr.
Det var verkligen välbehövligt med ett nytt stekjärn. Har ni inte provat Jamies stekjärn innan så kan jag verkligen rekommendera er att prova.
Jag beställde även ett sådant här ljus från woodwick som tyvärr hade gått sönder i leveransen😕. Jag har mejlat Campadres kundtjänst och hoppas på svar efter Valborgshelgen.

Bilderna på ljuset och badrocken är lånade hos Campadre.

Trevlig kväll!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen