torsdag 23 november 2017

Søstrene Grene öppnar på Väla #sostrenegrene

 Jag måste bara titta in igen och berätta om min kväll och tipsa er om att göra ett besök på Väla utanför Helsingborg i morgon! Varför undrar ni kanske? Jo, Søstrene Grene har GRAND OPENING av en ny butik där!
 Jag fick en VIP inbjudan till att vara med på mingelkväll med tilltugg och erbjudande, vilket jag så klart gärna ville. Så kvällen har jag tillbringat i den fina butiken på Väla.
 I butiken kan du hitta allt möjligt inom olika kategorier såsom inredning, möbler, pappersvaror, presentinslagning, hobby, kök och leksaker.  
 Butikerna har både ett fast produktsortiment och nyheter som kommer in till butikerna varje vecka. Många av dem säljs bara under en kortare period, så det gäller att hålla utkik. 
Vill ni veta mer om hur allt startade, kan ni läsa om de två systrarna Anna och Clara HÄR.
Visst ser det hemtrevligt ut! 
 Sedan jag någon gång på 80-talet gjorde mitt första besök i Søstrene Grenes butik på Strøget i Köpenhamn, har dem fått ett besök av mig så fort jag varit i närheten av någon av deras butiker. 

Vi fick varsin goodiebag, min innehöll passande nog inslagspapper, julklappstags och adventskalenderpåsar.

               Vi bjöds även på bubbel och en supergod buffé☺
Tack Søstrene Grene för inbjudan och för en trevlig kväll! Lycka till med er nya fina butik, ni kommer i alla fall att få många besök utav mig!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen