tisdag 28 november 2017

Shoppa hos Campadre

INNEHÅLLER ANNONSLÄNKAR
Brukar ni handla på nätet? För mig blir det fler och fler köp via nätet. Nu när det är dags att köpa julklappar jämför jag en del priser på nätet och har även shoppat ett par julklappar. 
En av mina favorit sidor på nätet är Campadre som har fina erbjudanden för sina medlemmar. Att registrera sig som medlem är naturligtvis kostnadsfritt och medför inga krav på köp. Jag har bland annat köpt varor från Helly Hansen, Park West, Redfoot och Rosti Mepal.

Just nu finns bland annat varor från Henri Lloyd, Watt & Veke och Smeg! Varför inte beställa någon fin julklapp!

Hos CAMPADRE hittar du produkter från exklusiva varumärken till fantastiskt bra priser. Här finns de mest kända varumärkena inom mode, livsstil, hem och inredning och resor.  

Nya kampanjer startar varje morgon klockan sju, det gäller att vara först till kvarn! Jag får en påminnelse till min mejl varje dag och kollar de kampanjer som passar mig. Kampanjerna är vanligtvis öppna i 3-5 dagar och det är begränsat antal varor så de populäraste produkterna tar ibland slut redan de första timmarna. 

Ha en trevlig julshopping!
Kram Maria

Bildkälla: Campadre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen