onsdag 29 november 2017

Årets adventsljusstake

Hur går det för er med julpyntningen inför advent? Som jag skrivit om tidigare har jag redan börjat och nu är även adventsljusstaken till vardagsrummet klar. Jag har själv dekorerat ljusen med hjälp av decoupage. 
Zinkfatet som kommer från Zelected By Houze har jag dekorerat med "snö" och mini julgranskulor. Färgerna på kuddarna och dekorationen i vårt vardagsrum går i grått, vit och rött. 
På andra sidan av ljusen sitter adventssiffror som jag tror kommer från Rusta. Även ett par små krukor som jag köpt ihop med fatet har juldekorerats med hyacinter.
Kuddfodralen som just nu används här hemma och som syns i bakgrunden på bilderna kommer från Dekohem, Gripsholm och IKEA. Andra produkter från Gripsholm hittar ni HÄR.
Nu är vi redo att fira advent och räkna ner till jul, är ni också det?

Trevlig lillördagskväll på er!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen