söndag 20 augusti 2017

Magnus Uggla i Helsingborg

Gillar ni Magnus Uggla?..... då kan ni fortsätta att läsa....annars kan ni scrolla ner till ett annat inlägg☺
I fredags var det dags för Magnus Uggla att besöka Helsingborg under sin sommarturné.

Vi brukar gå på 1-2 konserter på sommaren, innan semestern var vi på Sofiero och såg Per Gessle och i fredags var jag med ett par vänner och såg Uggla. Vilken skillnad på konserterna, Gessles röst nåde inte ut och den kändes väldigt tam. När han sjöng Roxette låtar saknades Maries fina röst och Per fick inte med sig publiken.
Magnus Uggla däremot levererade verkligen och bjöd på en fantastisk show med både nya och gamla låtar. Hela publiken drogs med! Jag gillar även hans humor och att han bjuder på sig själv.
En av de låtarna han sjöng som berör mig väldigt mycket är "Min far och jag". Den sjöngs i kyrkan på minnesgudstjänsten efter att min pappa hade dött.
Nu ska jag svara på lite mejl och kommentarer här på bloggen! Ha en härlig söndagskväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen