måndag 1 maj 2017

Härlig start på maj månad

Hoppas ni har haft en härlig valborg och 1:a maj♥
Gårdagen tillbringade jag i det stora gula varuhuset (GeKås) i Ullared tillsammans med min fina vän Anette.

Jag hittade många fina saker till bland annat vår trädgård.
Jag köpte en ny skylt, har haft en likadan för några år sedan.
Något som jag aldrig köpt tidigare på GeKås är blommor, de hade många fina att välja mellan, några stycken fick följa med mig hem.

I dagens fina väder passade jag på att plantera några av blommorna.
Krukorna på plats med de nya blommorna tillsammans med de fina svamparna som också fick följa med hem från Ullared! Visst är den fin?☺De fina lyktorna kommer från Zelected By Houze, krukorna är köpta på Maxi för ett par år sedan.
Det behöver inte bli så dyrt när man åker till Ullared, den här gången hade jag med mig 1800 kr i bonuscheckar.
Hur går det till undrar ni kanske?

Då vi har Ullareds shoppingkort samlar vi poäng på allt vi handlar med kortet, för varje 10 000 kr får vi tillbaka 100 kr i form av bonuscheckar som vi kan använda på GeKås. Vi betalde exempelvis vår nya säng med kortet och det gav oss 300 kr tillbaka i checkar.

Jaha, då var den här extra långa helgen snart slut och en ny arbetsvecka väntar, önskar er en härlig vecka!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen