torsdag 4 maj 2017

Förberedelser inför morgondagen

De senaste dagarna när jag har kommit hem från jobb har jag tillbringat i trädgården och uterummet med städning och påtande.

Just nu blir det lite mat här på bloggen.

I morgon kväll ska jag ha en tjejträff här hemma och idag har förberedelserna med maten startat.
 Desserten som ska vara några timmar i frysen var det första som jag började att förbereda, förutom all god dricka som ligger på kylning☺
 Jag har gjort en LCHFcheesecake och ser framemot att smaka den imorgon, smeten smakade lika gott som den traditionella cheesecaken☺ 
Istället för ha digestive kex i botten och ovanpå cheesecaken har jag mixat hasselnötter.

Receptet kommer senare i veckan när jag har lite tid över.

Ha det så gott!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen