måndag 23 januari 2017

Språkpåse med material till barn

Några av våra 5-åringar önskade att få läxa och då väcktes idén om att göra en påse med några språkmaterial som de barnen som vill kan få med sig hem som "läxa".



Påsen innehåller olika språkmaterial som finns här på bloggen. Nedan kan ni se vilka och hitta länkar till dem.

Rimpilar finns HÄR.
Sammansatta ord finns HÄR.

Sortering alfabetet och bilder finns HÄR.
A4 med hela alfabetet finns HÄR.
Alla materialen laddar du ner själv och allt är gratis!!

Påsen har jag sytt av ett tyg som jag hade liggande här hemma☺

God kväll på er!/Maria

6 kommentarer:

  1. Superbra material! Stort tack för att du delar med dig gratis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, så skoj att materialet uppskattas!
      Vänliga hälsningar Maria

      Radera
  2. Hej detta är kanske en väldigt dum fråga. Men vad i vilket program /hur gör du ditt material ? Tex rimpilar, vem är jag och allt annat ? Mvh Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, det är ingen dum fråga jag får den emellanåt :-)
      Jag skapar alla mina material i power point.
      Mvh
      Maria

      Radera
  3. Fantastik material, tack för ni dela med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      kul att det kommer till användning.
      Tack för din kommentar.

      Vänlig hälsningar
      Maria

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen